Warner Bros. Discoverylla oli ennätysvuosi Suomessa. WBD oli markkinoiden toiseksi suurin kaupallinen tv-talo 22,8 prosentin (25–64-vuotiaat) kaupallisella katseluosuudella.
Katseluosuus kasvoi 9 prosenttia vuodesta 2023.
WBD:n suurin vuosittainen urheilutapahtuma, jääkiekon U20 MM-kisat, keräsi hurjat 2,1 miljoonaa suomalaista katsojaa. Keskimäärin otteluita seurasi 223 000 katsojaa per ottelu.
Suomessa WBD:n kanaviin kuuluvat vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat TV5, Kutonen, Frii ja TLC, suoratoistopalvelu Max sekä maksullisina jakelussa olevat urheilukanavat Eurosport 1 ja Eurosport 2, uutiskanava CNN, lastenkanavat Cartoon Network ja Cartoonito sekä Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Investigation Discovery, Travel Channel ja Food Network.
TV5:n katsojia houkuttelivat syksyllä muun muassa Pariisin olympialaiset, monipuolinen elokuvatarjonta sekä kotimaiset viihdeohjelmat, kuten suosituksi noussut Jeopardy Suomi! ja odotettu Latelan Laurin hurja remontti.
Naisille suunnattu Frii saavutti parhaan tuloksensa rakastettujen draamojen, kuten Mentalisti ja Kova laki: Erikoisyksikkö, ansiosta.
Miehille suunnattu Kutosen ohjelmatarjonta, kuten snooker ja elokuvat, veti katsojia puoleensa, ja naisille suunnattu TLC houkutteli muun muassa suositulla realitysarjallaan 90 päivää morsiamena.