Alunperin vuonna 1912 perustettu, monia tunnettuja elokuvaklassikkoja kuten Star Trek -elokuvat, Indiana Jones -sarjan sekä Kummisetä -trilogian valkokankaille tuonut Paramount uusii logonsa ensi vuonna 100-vuotisjuhlansa kunniaksi.
Alla nähtävä uudistettu tunnus nähdään elokuvissa jo ensi viikolla 21. joulukuuta uuden Mission Impossible: Ghost Protocolin edellä, kun agenttiseikkailu saa ensi-iltansa Yhdysvalloissa. Logo on käytössä vuoden 2012 ajan, jonka jälkeen siitä poistetaan ”100 years” -leima ja se vakiintuu yhtiön uudeksi tunnukseksi.
Paramountin nykyinen logo on ollut yhtiön tunnuksena sekin jo lähes sata vuotta, se otettiin käyttöön 1916.
Uusi logo:
Lähde: Slashfilm
Lue myös: Tilaa Episodin uutiskirje ja tiedät mitä katsoa! Nappaa katseluvinkit suoraan sähköpostiin tästä.