HBO ei ole säästellyt markkinoidessaan juuri alkavaa House of the Dragon -sarjaansa.
Deadline-sivuston lähteiden mukaan Game of Thronesin spin-off-sarjalla on HBO:n historian suurin markkinointikampanja, johon on käytetty yli 100 miljoonaa dollaria.
HBO:n omistavan Warner Bros. Discoveryn toimitusjohtajan David Zaslavin mukaan kampanja on tavoittanut pelkästään Yhdysvalloissa 130 miljoonaa ihmistä.
Pia Barlow, HBO:n alkuperäistuotantojen markkinoinnin varatoimitusjohtaja (EVP), kertoi kampanjan tarkoituksena olleen innostaa sekä uusia faneja että vanhoja Game of Thronesin faneja. Kohderyhmä oli miehet ja naiset ikäluokassa 18-54.
House of the Dragon saa ensi-iltansa Suomessa HBO Maxissa 22. elokuuta.
Katso sarjan traileri alta.

Lähde: Deadline
Lue myös: Tilaa Episodin uutiskirje ja tiedät mitä katsoa! Nappaa katseluvinkit suoraan sähköpostiin tästä.